Nieuwjaarsdrink was een succes

Nieuwjaarsdrink was een succes

Op 12 januari 2025 had onze Nieuwjaarsdrink plaats in het Oud Gemeentehuis. Deze werd niet alleen druk bijgewoond door dorpsgenoten maar we hadden ook het genoegen om de burgemeester, enkele schepenen en Nieuwkerkse gemeenteraadsleden te ontmoeten. Buiten het uitwisselen van nieuwjaarswensen werden ook al de eerste contacten met de nieuwe bestuursploeg gelegd om de samenwerking voor te bereiden.