Infomarkt heraanleg Ten Bos

Na een geslaagde workshop over de verschillende scenario’s voor de heraanleg van Ten Bos, zijn het stadsbestuur en het ontwerpteam Omgeving met de input van de Nieuwkerkenaren aan de slag gegaan voor de opmaak van een schetsontwerp van het dorpshart.

Dit schetsontwerp wordt voorgesteld tijdens een infomarkt op woensdag 22 juni 2022 tussen 17 en 19 uur. De infomarkt vindt plaats in open lucht, op Ten Bos zelf. Het is niet nodig om hiervoor vooraf in te schrijven.

Enkele dagen voordien worden er banners ophangen op Ten Bos, zodat je die al eens kan raadplegen op voorhand. Je kan die banners ook online raadplegen op www.sint-niklaas.be/sterknieuwkerken. Het ontwerpteam en de stad zullen bijkomende vragen graag beantwoorden tijdens de infomarkt. Heb je nadien nog prangende vragen of als je er niet kan bij zijn op 22 juni, dan kan je nog tot 30 juni een reactie per mail bezorgen op het e-mailadres beleidsondersteuning@sint-niklaas.be.

Het is in deze fase (na een participatietraject van anderhalf jaar) niet meer de bedoeling om nog ingrijpende wijzigingen aan te brengen aan het ontwerp, maar als er zaken over het hoofd werden gezien, dan kunnen deze suggesties het ontwerp nog beter maken.

Iedereen welkom !