Dorpsraad 9 november 2022

Iedereen welkom op onze volgende Dorpsraad..(@) . Op deze Dorpsraad willen we een stand van zaken geven over de onderwerpen die op de Dorpsraad van 8 juni aangekaart zijn tijdens het bezoek van schepen Carl Hanssens en mobiliteitsambtenaar Jürgen Goeminne. Niet alleen de plannen van Ten Bos komen ter sprake, maar eveneens over de Gyselstraat, Vrouweneekhoekstraat, Nieuwkerkenstraat-Heihoekstraat, school Ten Bos hebben we antwoorder gekregen. Nieuw vastgestelde problemen worden besproken om deze aan te kaarten bij het stadsbestuur.

We verwelkomen eveneens Nieuwkerkenaar Peter Van Lijsebetten, voorzitter van de Sportraad, die toelichting komt geven over de werking van de Sportraad en over enkele belangrijke punten die Nieuwkerkenaren aanbelangen.

De Dorpsraad gaat door in de bovenzaal van Centrum Ten Bos, Ten Bos 33, om 20.00 uur.