Ontwerp Workshop heraanleg Ten Bos

Op 12 mei organiseert de stad een workshop omtrent de herinrichting van dorpsplein Ten Bos. Op deze workshop ga je met de ontwerpers in overleg: Wat is belangrijk op het nieuwe plein? Wat is gewenst of wat net niet? Samen maken we van Ten Bos een dorpsplein voor alle inwoners. In deze workshop werken we verder op de resultaten van de bevraging die eerder werd rondgestuurd en die meer dan 700 keer werd ingevuld. Het resultaat van deze bevraging kan je hier terugvinden.

Er worden acht sessies georganiseerd tussen 16u en 19u30. De workshop gaat buiten door op de overdekte speelplaatsen van de Droomballon, Gyselstraat 35. Zo kunnen we het veilig en coronaproof organiseren. Elke sessie duurt ongeveer 1u35. Schrijf je in voor één van deze sessies zodat jouw plaatsje op de workshop verzekerd is. Inschrijven kan je via onderstaande link of via de balie in het deelgemeentehuis in Nieuwkerken. Je kan je inschrijven tot uiterlijk 10 mei.

SCHRIJF JE HIER IN VOOR DE ONTWERPWORKSHOP TEN BOS – 12 MEI 2021

Een paar dagen vóór de workshop ontvang je nog een bevestiging van je inschrijving en de praktische info.

Meer info over dit project kan je vinden op: https://www.sint-niklaas.be/sterknieuwkerken